Wózki dłużycowe - Duplex trailer

Wózki dłużycowe  duplex trailer to urządzenia transportowe wspomagające transport ładunków długich. Wózek Duplex trailer jest urządzeniem kompatybilnym z innymi wózkami transportowymi. Wózek może zostać zespolony z wózkiem paletowym ręcznym, z wózkiem paletowym elektrycznym lub czołowym wózkiem widłowym. Załadunek i rozładunek duplex trailera odbywa się przy użyciu wózka widłowego stosowanego w tandemie, suwnicy lub innego urządzenia dźwigowego.

Wózek  ręczny do długich ładunków Duplex trailer zapewnia ekonomiczny, efektywny i bezpieczny transport długich towarów i doskonale sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nie zmieści się żadna inna konstrukcja, suwnica czy duży wózek widłowy. Jednoczesna skręt przedniej płyty obrotowej i skręt tylnego podwozia umożliwiają przemieszczenie poprzeczne. Możemy w ten sposób wygodnie manewrować z towarem nawet w ograniczonej przestrzeni.

Inwestycja w urządzenie Duplex trailer pozwala na wyeliminowanie bardzo drogich wózków cztero i wielokierunkowych. Wózki transportowe do dłużyc służą uzupełnieniu transportu bliskiego w zakładach produkcyjnych używających ładunków długich jak: profile aluminiowe, kosze dłużycowe, profile stolarki okiennej i drzwiowej, drewno konstrukcyjne, konstrukcji metalowych czy płyt warstwowych.

Wózek do ładunków dłużycowych - DupleXXtrailer
Wózek do dłużyc - DupleX trailer
Wózek do ładunków długich - DupleXXtrailer
Wózek wielokierunkowy - Duplex trailer

 

Wózek dłużycowy wielokierunkowy Duplex trailer 

  1. Nośność maksymalna max. 3000 kg
  2. Długości transportowanych produktów od 3 m do 6 m
  3. Dostępne w różnych szerokościach od 550 do 1050 mm
  4. Możliwe konstrukcje specjalne, adoptowane do potrzeb
  5. Doskonała zwrotność i dobra manewrowość
  6. Łatwy w obsłudze w kierunku wzdłużnym i poprzecznym z niewielkim wysiłkiem
  7. Przyczepa z długim materiałem może być podnoszona z przodu ręcznym wózkiem paletowym lub wózkiem widłowym
  8. Wzmocniony dyszel na tylnym podwoziu do sterowania i manewrowania
  9. Koła tylne umożliwiają przejazd przez rampy i nierówności
  10. Wysokiej jakości koła z oponami poliuretanowymi (PU) – zapewniają maksymalna nośność, dłuższa żywotność, niska opór toczenia, amortyzacja
  11. Tylne podwozie z hamulcem postojowym i ochroną stóp
  12. Łatwe załadunek dźwigiem lub wózkiem widłowym
  13. Demontowane słupki boczne ułatwiające załadunek i rozładunek ręcznie
  14. Podkładki zabezpieczające przed uszkodzeniami, opcjonalnie wykonane z drewna, plastiku lub poliuretanu (PU)

Wózek dłużycowy w pracy

CHCESZ ZACZĄĆ OSZCZĘDZAĆ? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!KONTAKT